Uppvaktningar

70- och 75-åringar, firas med en gemensam fest under hösten. Inbjudningar skickas enligt de uppgifter vi har i medlemsregistret.

80- och 85-åringarna, vi sänder ett gratulationskort, med en födelsedagshälsning och önskan om att den som vill ha besök får ringa och boka kyrkoherden. 80-åringarna får ett ljus och 85-åringarna får en bok som gåva.

90-åringar och äldre vi sänder ett gratulationskort, med en födelsedagshälsning och önskan om att den som vill ha besök får ringa och boka kaplanen. Denna åldersgrupp får en Willow Tree ängel som gåva.

Du som inte fyller jämt, men ändå vill ha besök av en präst, kontakta kansliet, 050-462 9575, och boka in ett besök.

Vi kontaktar våra församlingsbor på den adress som finns i befolkningsregistret. Det behövs inte kaffeservering eller andra förberedelser inför besöket!

Bild på tulpanbukett.